lördag 30 maj 2009

Ett sista tack

För ett tag sedan köpte jag mig en glass, en MAGNUM TEMPTATION. Svindyr, men ack så god! När jag tittade på lådan insåg jag genast att jag var tvungen att göra något av den!



Jag klädde lådan i papper, och chalkade kanterna. Det var lite pilligt, men inte svårt alls.



Klippte ut fjärilar ur ett papper, chalkade dem, satte på lite glitter och blingstenar. Satte även dit några underbara blommor, även de fick glitter på sig. Hade lite problem med om det över huvud taget skulle stå något på lådan, men kom fram till att det fick bli en tacklåda. En fin liten gåva att ge bort till någon som har ställt upp mycket, t ex.



Med detta tackar jag Viktoria för äran att vara gästinspiratör under maj månad! Ha det gott!

3 kommentarer:

Madde sa...

Åh vad fin den blev, gillar sånt här. Tack för inspirationen

Sofia sa...

Dom lådorna är verkligen perfekta att altra tyvärr gillar inte jag glassen så jag kommer inte få så många askar. Men vem vet är jag generös kanske dottern kan få dyr glass;-)

emma sa...

hejsna va hittade du dem som komm hem me sracpping e sugen på å ha ett sådant party ..
kram emma
loveremsan@hotmail.com

Madde fyller 40 och lottar ut.....