tisdag 15 mars 2011

Glad Påsk!

Lite mer påskinspiration kommer här ifrån mej. Det är en av Papper & Sånts alla underbara stämplar "Stickdille" som ligger till grund för kortet .Och den passar mej helt perfekt eftersom jag älskar höns och att just sticka, kan det bli bättre?

Jag har använt de underbart klatschiga papprena från Bella Blvd som är lika fina både på baksida som framsida.
Stämpeln valde jag att måla med Promarker men för att förhöja effekten satte jag dit en liten riktig stickning i hönans vingar.

7 kommentarer:

Carina sa...

Läckert kort. Ha en bra dag /Carina

smuulan sa...

Men, såååå läckert! Vilken rolig idé! I like!
Kram kram

Rosa Forino sa...

davvero molto bella la tua card e soprattutto spiritosa ciao rosa.kreattiva

E sa...

Sååå häftigt med den riktiga stickningen! Underbart kort!

Lilla07an sa...

Såå underbart med den lilla stickningen. Kram /M

Petraso sa...

Shit!! dettaär Det ROLIGASTE KoRtET Jag har sett i år!!!!!!! Såååååååååååå härligt!!!!! Va fräckt med stickningen

lenislenis sa...

Jätteläckert!

Madde fyller 40 och lottar ut.....