måndag 24 november 2008

Slut på papper!


Nu är mina  papperna slut...här kommer det sista...Jag surfade runt lite och letade julinspiration...och här är min...!
Vad passar väl bättre när det är minusgrader-fortfarande!!!och dessutom snöflyger det ute...
Jag frihands klippte "blad" i kartong som jag sedan limmade på dels vit cardstock och dels den söta gröna Dancer...Och en del "blad "lät jag vara neutrala...Fram med limpistolen-har ni hört det förr♥
och klistra ihop till en krans,jag lade bladen i 3 lager...På ett av bladen valde jag att sätta ett foto på familjen ♥
sedan limmade jag fina knappar...och så avslut glitterlim!
Storleken är ca 25cm.

Närbild på familje- bladet...♥

Och så har vi välkommen skylten...hjärtan....tyll ...utstansade bokstäver...♥
Storleken är ca 10cm.


Närbild på bladen och knapparna...


Pyssla lungt i november kylan//Kristina

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Nu när jag sett den live också kan jag ju intyga att den var superfin
Kramis
Viktoria

Anonym sa...

en sådan härlig julkrans!

Madde fyller 40 och lottar ut.....