måndag 24 november 2008

Jultips..

.. lärde mig ju göra påsar på Karlstadmässan, Det var Annas Scrapbooking som hade demo på det.
4x7 + 7 brukar jag säga till de som vill lära sig. :-) Här får ni se hur jag menar :-)

Du kan göra påsar i A4 format, med 12x12 papper, ja nästan med alla storlekar och alla material.
Jag har här gjort i papper och med lamineringsplast som jag först har stämplat inne i . Har använt mig av Big Retro flakes OBS! låt färgen torka ordentligt innan du laminerar. Annars finns risken att mönstret suddas ut.





Här kan du se närmare på mönstret jag stämplat påsen med.
Vissa påsar dekorerade jag med lite bling också.
Hoppas att instruktionen var tydlig. Annars får du gärna höra av dig så skall jag se om jag kan göra det lite bättre. :-)
Lycka till
Kram
Viktoria

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....