söndag 17 april 2011

Sugen på fika?

Hallåj igen!

Idag blir det ett litet kort från mig. Kunde inte hålla mig från att göra ett fika-kort när jag såg det här underbara muffinspappret från Echo Park. Å så blir jag sååå sugen på fika, blir inte ni det också?



Hittade en beskrivning på den här söta virkade rosen på en blogg jag brukar besöka och tyckte den passade så fint till kortet. Och den var inte alls svår att virka heller så det gick superfort.

Material
Cardstock
Egenvirkad ros :)

Nu ska jag ta å se över fika-förrådet här. Så sugen blev jag *s*.

Fortsatt trevlig söndag
/Lilla07an/Maria

3 kommentarer:

KatarinaR sa...

Vilket läckert kort!
Det papperet gör nog vem som helst fikasugen.

Karin Åkesdotter sa...

MUMS!!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Madde fyller 40 och lottar ut.....