måndag 17 november 2008

Bland tomtar och troll..

Igår hade vi en pysseldag här i Bengtsfors.
Vi var ca 12 st som mest.
Har samlat ihop lite av vad vi gjorde.


Maria S har gjort korten både ovanför och nedanför denna text.


Maria S här nedanför me :-)


Helena pysslade med sina flickor, lite av vad de gjorde ser ni här nedanför.




Malla hon vek påsar av bara attan.. :-)

Jag (Viktoria) lärde mig hur man gjorde på mässan i Karlstad. Annas Scrapbooking körde demo och detta registrerade jag i hjärnan och lär gärna ut.
Känner du Malla kan du vara nästan säker på att få en sådan här fin påse fylld med godsaker till jul.


Mallas syrra Ulle har gjort de 2 korten här nedanför. Supersnygga med de läckra julblommorna.



Step folded cards har blivit min julpassion så här har ni 2 av de jag lyckades få gjort under dagen




Madde G gjorde denna superläckra "påse" som hon fyllde med kanelsnäckor.. Tanken var nog julgodis men något sådant hade vi inte igår :-)
Gissa vad hon haft som mall?? Helt rätt.. en stripsask från McD.
När hon smusslade ner den i väskan hade hennes man allt frågat om hon inte var riktigt klok:-)
Men så är det att vara tillsammans med en scrappare. Visst är den bara sååå läcker.
Vill ni ha mall?? Ta en tur till McD så får ni en :-)
KRam på er alla.
Lägg gärna en kommentar så vi vet om ni gillar vad vi gjort :-)
OBS!!!
Glöm inte att ni kan vinna JULGODIS några inlägg ner :-) Lägg bara dit en kommentar så är du garanterad en lott i dragningen..

5 kommentarer:

Kristina sa...

WOW!!! så otroligt massor av fint ni gjort!!!!Synd det ligger så långt från mej...kram!

Anonym sa...

Mycket fint ni gjort! Här är en stripsask jag gjorde för ett tag sen http://tesapysslar.blogg.se/2008/september/julask.html#comment

Anonym sa...

Jättemycket fint ni gjort!
Vilka snygga Step folded cards du gjort Viktoria.Det skulle jag vilja lära mig.

Anonym sa...

Tack för förklaringen i min blogg!!
Jag ska försöka testa detta när jag kommer hem.

Anonym sa...

Nu har jag supersnabb-kollat bloggen lite, och hjälp så myccket fint!!
Hamnar direkt hos mina favoriter.
Jag ska kolla mycket noggrannare när mer tid finnes.
Stripsasken och after eight-asken blev jag helt kär i!!
/Elisabet.

Madde fyller 40 och lottar ut.....