söndag 15 juni 2008

Trevlig träff idag...

Vi var 7 tjejer som träffades för pyssel idag i Utvecklingscentret.. Det var jättetrevligt och jag fick lite gjort iallafall.. Mest prat som vanligt men det är ju liksom det som är halva nöjet..
Lokalen var toppen för ändamålet och jag hoppas på flera träffar.. Ja jag vet ju att det blir fler.. Gissar att vi fixar minst 3 under hösten.. 20 pers på varje träff hade jag tänkt och först till kvarn såklart :-) 20:- och medtag egen matsäck.. Shopping blir det förståss me.. Så håll utkik..

Nåja.. Jag tog några bilder men de laddar jag upp typ imorgon eller så :-)

Hoppas att ni har haft en härlig dag och GLÖM INTE kommentarstävlingen här några inlägg ner.. Ha det gott

Kram
Viktoria

ps. I veckan kommer massa nya papper samt förhoppningsvis mängder med stämplar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Vill bara tacka för en trevlig dag. Trots att jag var "trött" så fick jag mycket inspiration.
Madde G

Madde fyller 40 och lottar ut.....