fredag 20 juni 2008

And the winner is......

tadadamptamtamtaaaaaa... (trumvirvel)
The winner is.. se vinner iss, vinnaren är..

MALLA med sin superbraiga "dikt"..
Det var supersnudd på att det skulle bli
Helene V och därefter Nattisslan
Så vi gör väl såhär.. Det är ju trots allt midsommar..
MALLA du vinner det STORA paketet..
Helene V du får det improviserade 2:apriset
och Nattisslan du får 3:e priset..

Om ni alla 3 mailar mig så får ni vidare instruktioner vad era vinster innebär..

blogg@papperochsant.se

De vinnande kommentarena går så här..

1:a

Här i bloggen jag nu lämnar en kommentar,
i hopp om att för tävlingen vara synbar.
En motivering till varför jag det hemliga paketet ska få,
är nu allt som av tävlingen återstå.
Papper och sånt är det bästa jag vet,
även om jag egentligen inte är någon estet.
Scrapbooking och handgjorda kort,
hjälper de flesta att inte glömma bort.
Händelser, platser och personer,
resor, kalas och tre generationer.
Ja mycket finns det att berätta om,
sidor i livets album klara allteftersom.
För att dokumentera krävs material,
hur ska man annars kunna skriva minnestal.
Men nu före lön ekar min börs av tomhet,
därför är det jag som ska få ett hemligt paket.
Så var nu min tävlingsbiljett komplett
och resten är upp till Viktorias beslutanderätt.
Kramisar Malla

2:an

En pysseltok ifrån landet
Hos Papper&Sånt hon fann det
Att scrappa snart det var dax
Till ett hemligt paket sa hon pax
Tror ni att hon vann det?
Må gott!/Helene V

3:an

"Jag vill, jag vill, jag vill", sa både minstingen och tonåringen idag....
Jag tar till samma knep och hoppas att det räcker för vinstlott !

(Alltså.. jag har snart jobbat med barn i 14 år som förskollärare och mitt mål är att aldrig gå på det där med gnäll och tjat.. men jag kunde bara inte hålla mig /Viktoria)

OBS!.. man måste inte dikta för att vinna.. tänkte inför en ev nästa kommentarstävling.. Men just denna gången så var det just 2 "dikter" som jag tyckte bäst om.. Tänkte bara så ni inte får prestationskrav på er till nästa omgång :-)

Ha nu en superhärlig midsommar allihopa som är in på denna bloggen...

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!! Ett stort grattis til ler alla tre!!!!

*kram*

www.veronikap.blogg.se

Anonym sa...

Grattis till alla tre!!!! Bra skrivet!!
Madde G

Madde fyller 40 och lottar ut.....