fredag 13 augusti 2010

Sommarens fotografering



Den här sommaren har varit ganska annorlunda...Massor har hänt.

Mitt i allt hade vi en inbokad tid hos fotografen.

Naturligtvis kunde jag ju inte låta bli att använda min mobilkamera :-) 

När fotograferingen var klar fick vi alla en fil med förslag på framkallning...Dom bilderna har jag här använt till mina två sidor.

Som ni ser har jag "pluppat" i texten.men jag hoppas ni ändå ska se helheten och kunna bortse från "plupparna"!


Och så lite närbilder...♥

När man nu kikar på mina sidor ser man 10 foton!

Eftersom jag ville ha focus på fotografierna och min text...så det är mycket sparsamt med papper och dekorationer.

Pappersrullar gjorde jag av det här papperet.

Bling och knappar .

Till det har jag valt band i helt andra färger!

Ett bandspänne använde jag också .

Amanda och Madde, tack för hjälpen med översättningen ♥

Tillsist vill jag säga...pyssla lungt och njut av livet, era nära och kära ♥

//Kristina

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Jättefin!

Och jag är svag för pappersrullar... *ler*

Maritha sa...

Så härligt att du kombinerat många bilder med massor av journaling.. :D

Härlig LO!

Madde fyller 40 och lottar ut.....