måndag 5 december 2011

En dubbel

Hej!

Idag har jag slagit på stort och gjort en dubbel-layout. Det är inte ofta det händer, tror till och med att denna är den första för 2011. Och med tanke på att vi är i december så har jag inte lång tid på mig att göra en till för att detta inte ska bli min enda dubbel i år :) En utmaning till mig själv kanske.


Jag har använt mig av Lily Bee design Jingle garland och egg nog.

Dem få gånger jag gör dubblar brukar jag försöka tänka på att använda likadana element på båda sidorna för att man ska se att dem hör ihop. Här har jag trots helt olika mönster på bakgrundspappren använt det rödrandiga pappret för att binda ihop.

Gör ni många dubbel-layouter? Tycker ni att det är lätt eller svårt?

/Maria/Lilla07an

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....