lördag 8 oktober 2011

Julgodis

Efter diverse data bekymmer hoppas jag nu att få vara tillbaka på banan igen!

Förra lördagen befann jag mig tillsammans med Viktoria i Papper & Sånts monter på mässan i Karlstad. Det var en intensiv men trevlig helg med många härliga människor som besökte montern.
Denna lördag bjuder jag på en liten receptbok till julgodiset
Jag använde mej av en pappbit för att skapa själva pärmarna Det mönstrade pappret är från My Minds Eye, Cardstock är Maraschino och Craft
På framsidan tog jag en chipboard tag som jag först duttade med Model Paste för att få struktur, sedan målade jag den med Glimmer Glaze. När det torkat drog jag med en brun dyna över och torkade bort överflödet.
Bokstäverna stansade jag ut i brun foam. Metall charm i form av en gran
Blommor, pistiller och band ur privata gömmor
Inuti gjorde jag ett dragspelsalbum av cardstock. Stämplade lite swirls på kanterna i brunt.
Baksidan är också ett papper från My Minds Eye.

Hoppas jag inspirerat er!

2 kommentarer:

KatarinaR sa...

Visst har du inspirerat. Jättefin receptbok!
Blev sugen på att testa att göra något liknande.

Anonym sa...

Jättefint! Vad är det för alfabet du har använt att stansa ut texten julgodis med?? Så läckert!

/Malin

Madde fyller 40 och lottar ut.....