lördag 9 juli 2011

Utmaning utan förvarning;)

Utmaning till DT tjejerna och gärna dig me som läser,

Gör ett kort, LO eller ngt altrat
MEN ni måste ha med
Något gult
Något orange
En kapsyl av något slag
Någon slags färg sprayad
Något annorlunda som inte är vanligt i scrapsammanhang....Kan va vad som helst.


Madde, Maria o Marja detta uppdraget kan ni muckla med under nästa vecka, hinner man inte till sin dag kan man även använda tisd, torsd, lörd o söndag ;)
Kram från ett supersoligt norrbotten

Har själv med mig lite pyssel här i stugan så jag tror jag skall försöka muckla ihop nåt jag me ;)

Vill du också visa vad du gjort?? Gå in på vår Facebooksida och lägg in din bild där ;)

Ha en härlig dag
Kram Viktoria


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Marja sa...

Spännande!!
Nu ska jag gnugga geniknölarna =)

Madde fyller 40 och lottar ut.....