onsdag 15 juni 2011

Papperspåse och sparbössa

Jag bjuder idag på en altrad papperspåse. Jag tycker dessa är kanon att ha när man ska gå bort och inte vet vad man ska ta med sig. Man kan fylla dem med nybakade kakor, badsalt biocheckar ja det man tycker passar. Det är väldigt uppskattat att få!
Jag brukar göra några och ha hemma utifall att och på sommaren är man ju lite mer aktiv och ute och träffas, så är det för mig i alla fall!

Papper kommer från shopen utom det blå. Det röd-vitprickiga och grästuvorna är papper ur Echo Parks, for the record. På kjolen och blommorna har jag stickles. Det liksom band och charms finns också i shopen. Stämpel och blommor privata.


Sen en ny-gammal sparbössa som jag vill visa er.


Jag har använt en plåtburk med mjukt plastlock som jag gjorde ett hål i för att ha den som sparbössa. Locket har jag dekorerat med utstansat med Nellie snellen dies som finns i shopen.
Pappret är Sienne Reviere -Dictionary Collage från Making Memories som finns i shopen. Bilen som är från Tim Holtz har jag färgat in med Distress stain och sytt på maskin runt omkring. Bakom bilen sitter en bild av en diselmotor som jag tycker passade och lite magic mesh



Kartan och bilden på motorn är tagna från en gammal uppslagsbok. Övriga dekos privata.

På återseende!

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....