söndag 26 juni 2011

Nyhetsdags

Hoppas ni alla haft en härlig midsommar, förhoppningsvis med lite sol också.
Själv har jag haft det lugnt och skönt. Tog beslutet och har hämtat hem världens sötaste lilla Lhasa apso hane som heter Harry Ferrari. Bild kommer garanterat dyka upp här emellanåt när jag väl börjar göra lite LOs.. Gissar det blir på Dottern och vovven :-)

Närmast på Pysselagendan är ORUSTTRÄFFEN den 2:a Juli, Dit åker jag och Madde G för att sälja och framförallt pyssla och prata.. känner jag oss rätt blir det mest prata och sen pyssla :-) Ni som skall dit får gärna förbeställa och då måste det ske innan torsdag. Då jag är borta på fredag till mitt i natten och måste packa ner på torsdag.

Sedan från ca 4 Juli t.o.m ca 18-20 Juli åker jag norröver till föräldrarna .. slutdatum är inte riktigt bestämt men någon gång runtom 18-20, under den tiden kan jag svara på mail ngn gång emellanåt och uppdatera ordrar.. var bara beredd på att det kan ta lite tid mellan då du lägger din order och då jag kan svara på den, vi kommer att finnas ute på en ö med tillgång till mail och sånt lite mer sporadiskt.

27 Augusti blir det Mässa i Uddevalla för mig o Madde igen. Det ser vi fram emot.. så kom dit och träffa oss och alla andra butiker.. men först oss såklart
:-) he he..

Annars så har jag nu semester från mitt "vanliga" jobb i 6 veckor så då skall det nog bli lite pyssel och sånt..
HOppas ni får en härlig söndag och njuter av vädret.. Det skall jag göra.. för här i Dalsland är det solsken.. åtminstone i Bengtsfors.

Sköt om er.. Glöm inte att kika in imorgon igen då Maria är i farten...och onsdag kommer Marja och fredag Madde.. Så fortgår det hela sommaren och hösten.. mellan deras dagar pluttar jag in lite saker och ibland sticker de också in lite smått och gott..
Hoppas nu att ni kom er till slutet av denna långa uppsats.. :-)

1 kommentar:

Lilla07an sa...

Määän va kul med en vovve. Här har vi nästan vant oss vid vår lilla mops, Muffin. Hon har bott här i 2 veckor nu och är världens sötaste lilla mopsis. Det blir nog lite LOs med hund och barn här med *s*.

Kram /M

Madde fyller 40 och lottar ut.....