torsdag 17 februari 2011

Vet ni??

De senaste stämplarna är bara såååååååååå roliga att maska* med.
Till denna bilden har jag använt mig av 5 st stämplar..
Går ju att använda hur många som helst på varje bild..

10st stämplar har det gått åt till denna bilden..
När dessa bilderna blir stora skall det bli kort av dem :-) Har inte kommit så långt än bara.
Man kan förbeställa alla stämplarna från Papper & Sånt redan NU i webshoppen.

* Maskning, kika på videon i underliggande inlägg så får du en genomgång hur man gör. Finns även andra inlägg i bloggen med ämnet maskning.., Lycka till!

6 kommentarer:

Cattiegirl sa...

Wow! Verkligen jätteläckert! Jag gillar verkligen att bygga upp "scener", men det är svårt om man inte har rätt uppsättning stämplar. Dessa verkar verkligen användbara! Tack för bra tips!!! Kram
//Cattie

smuulan sa...

Tack för en jättebra tutorial, och jag måste säga att du gjort detta till en konst!!!
Kramis!

Rosa Forino sa...

ciao !!!
che belle
volevo farti sapere che si parla di te sul mio blog ciao rosa.kreattiva
http://kreattiva.blogspot.com/

Zora sa...

Vilka härliga stämplar, de får gärna komma hem till mig. Tack för tipset med papper till promaker. Det är tråkigt när det blöder.
//Zora

Marja sa...

Häftigt! Det är kul att maska, man glömmer bort att göra det tyvärr-
*Marja*

Cornelia sa...

Dundersnyggt!

Madde fyller 40 och lottar ut.....