onsdag 22 december 2010

Grattis Emil 11 år!

Fick några så snygga papper ur Basic Greys serie Curio från Viktoria och eftersom jag behövde ett grattiskort till idag, när bonusbarnbarnet Emil fyller 11, så satte jag saxen i dem direkt!

Ett foto på killen hade jag bestämt mej för att det skulle vara och pappren passar perfekt i färg och stämning!


Insidan ser ut såhär. Samma papper som på framsidan. Snyggt, tycker jag att det är!
Sambon, tillika pojkens morfar, förstod inte finessen riktigt, utan sa:
- Jaha, och så ska du skriva grattis eller nånting här nere i hörnet?
- Nej, sa jag, han fyller ju 11... och en 11-åring fattar det där på 0,3 sekunder...


... att man ska dra i snöret, alltså, så att hälsningen kommer upp och syns! *S*

Det här blir bland mina sista inspiratörsalster för Papper & Sånt och jag vill igen tacka för den här tiden och önska alla nya gästinspiratörer varmt välkomna och lycka till! Jag kommer att följa er och se vad ni hittar på för kul här!

God Jul!
//Cornelia

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....