onsdag 14 juli 2010

Grattis på 25-årsdagen!

Min äldste son fyllde 25 igår (vart tar tiden vägen?!?!) och fick då det här kortet.
Jag har använt följande material från butiken:

Cardstock
Dubbelsidigt mönstrat papper från Kaiser Craft (alldleles underbart!)
Dessutom, ur mina egna gömmor:
Organzaband
Blommor
Notpapper
Siffrorna 25 är utstansade med QK Blossom Grand.



Namnet är ustansat med QK Maddie Anne.
Jag har lämnat en liten "ficka" där jag lät bli att limma fast pappret och där blev det alldeles lämpligt att stoppa ner några små trevliga sedlar. Gissar att de blev mer uppskattade än själva kortet... *ler*

Nu ska jag ut i solen och njuta!

//Cornelia
PS. Har ni läst Viktorias lilla "pssst" på förstasidan? Hon har varit och hämtat nya, spännande, vackra papper från Pion Design... gissa om jag längtar efter att få se dem?! Gör inte ni?!! DS.

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....