tisdag 15 juni 2010

Stämpeltävling.. :-)

Hej hopp.
I höst kommer Papper & Sånts nästa stämpelkollektion att komma.
Jag har 2 tjejer som ritar åt mig och de flesta stämplarna kommer vara ritade av dem.
MEN.. jag har plats för 1-2 stämplar till som DU kan få lov att rita.
Är du intresserad så önskar jag att du tecknar valfri bild som du tycker skulle passa som stämpel eller en stämpel som du tycker fattas i stämpelvärlden. (Blir den för stor så förminskar jag den eventuellt.)
Teckna, scanna och skicka till viktoria@papperochsant.se märk med "STÄMPEL".
Vinst: Din stämpel i tryck hos Papper & Sånt.. En stämpel skickas till dig såklart. Betalar mina tecknare per bild som används den summan får såklart du med..eller om du vill utnyttja den i butiken. Vill du veta mer?? Maila adressen ovan.
Lycka till och DU.. maila in din bild senast 5:e Juli gärna innan. DU som får din bild som stämpel kommer att meddelas via mail innan jag lägger ut vinnaren i Bloggen :-)
Kommer det in massor med fina bidrag kanske det blir fler som får en plats..om inte denna gången så kanske nästa :-)
Kram
Viktoria

3 kommentarer:

Maja sa...

KUL!!!
här ska ritas =)

Isadory sa...

Vad spännande, tänk om man skulel vinna ;)

Lillnettan sa...

Nyfiken på hur det går med urvalet! :-D

Madde fyller 40 och lottar ut.....