torsdag 31 december 2009

Tack för i år och önskan om ett nytt härligt år

Tack till mina fasta inspiratörer.. ni har varit till stor hjälp hela året. Jag e så glad att ni vill finnas kvar här hos mig på Papper & Sånt
Tack även till alla Gästinspiratörer.. ja ni har varit ganska många och det har varit superskoj.
Nu efter nyår så kommer jag inte ha några gäster på ett tag.. Kanske blir det några tävlingar där vinsten är en månad som inspiratör..vem vet?? :-)
Nu till den vankande NYHETEN.. En ny inspiratör får sitt första paket nästa vecka.. (Kristina och Madde..ni skall få era ni me :-)
Den nya inspiratören här på Papper och sånt är.......
...någon som jag avslöjar imorgon när det nya året 2010 börjar.. Kan ni förstå att det är 10 år sedan milleniumskiftet.. Jäsiken vad tiden går.. Nåja.. hoppas ni orkar vänta till imorgon..

1 kommentar:

Madde sa...

Gott Nytt år vår It-mamma!!!! Spännande att se ;)

Madde fyller 40 och lottar ut.....