söndag 27 september 2009

Påse

Hejsan, det var ett tag sen....men nu är jag tillbaka igen.

Victoria och jag har nu pysslat intensivt och sålt i dagarna två. Superroligt har det varit men nu är man lite slut!

Idag hade vi Bengescrap träff, kika gärna in igen och kolla, Victoria kommer snart att uppdatera med lite bilder =).

Kom ju på att jag hade glömt att visa påsen som jag snyggade till lite grand. Det var sambons syster som fyllde 40 och jag ville inte göra något vanligt kort...Blev faktiskt ganska nöjd med den.Det enfärgade papperet samt de flesta av blommorna är från shoppen...Kika in i shoppen för nu har det kommit super mycket fint!

Pyssla på! /It-Madde

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Helt underbar påse! Såååå fin!!

Hanna sa...

Oj vilken fin, det kanske jag liftar någon gång!

Madde fyller 40 och lottar ut.....