lördag 11 april 2009

Glad Påsk!

Jag hoppas att ni alla tar det lugnt med Godis och ägg i helgen. Läste visst någonstans i början på månaden att det hittats glas mellan gulan och vitan i ett ägg åxå, inte bara i förpackad kyckling.. Fast det var på den 1 april och då kan man ju inte riktigt lita på det som står i tidningen.. :D

Jag tänkte bjuda på ett kort idag.
Matrialet kommer från Butiken, men stämpeln är privat. Mina "S" på alfabets-kartan tog slut så då använde jag helt enkelt skuggningen av "S":et. Tyckte det blev bra.. Längs kanten på halvcirkeln under motivet har jag fäst ljusgrön Tyll. Swirlen under blomman är utskuren på Slicen med Basic Design 3 -kortet.

Ha en underbar dag och jag hoppas att solen skiner på er åxå!
Kram
Maritha

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....