fredag 5 december 2008

Mera paketinslagningar.


Hakar på Kristinas inslagningstrend och inspirerar er lite med några små paket. Ena paketet har jag rakt av plankat nästan hela upplägget av Kristina.. :-)

Vem gillar inte polkagrisar?? Jag vet en som äääääälskar polkagrisar (min pappa) men man vet ju aldrig om han vill ha några i år??
Här har jag använt mig av Journaling ribbonslide som jag har stämplat med Filiona Lucia från Tingtura. Har målat lite med promarkers och glittrat på lite med Stickles Glitterlim GULD och Stickles glitterlim SILVER Har sedan knytit fast ribbonsliden (eller hur man nu säger) med lite organsaband på baksidan. Perfekt att ge bort som julklapp eller som present till Lucia.



Detta paketet innehållande en Noblesse har jag packat in i julens snyggaste inslagspapper (från Lagerhaus). Knöt fast en Journaling ribbonslide som jag också stämplat med stämpel från Filiona Lucia. Sedan har jag knytt fast en rosett av Röd Tyll som jag sedan dekorerat med lite glitterlim. Har bara gjort lite prickar.


Detta paket har jag dekorerat med Ribbonslide stämplad med stämpel från samma paket som ovan. Dessutom har jag gjort en julblomma med hjälp av Wild Flower . Har stansat ut i rött med Winter vines Poinsetta och i grönt med Limeade Sweet Stripes . Dessa har jag skuggat i kanterna med en brun stämpeldyna samt lagt på lite glitterlim för effekt. Sedan lade jag dem lite omlott lager på lager med 3D Squares vita mellan för lite extra effekt.

Alla varor som det är länkat till finns i webshoppen. Dessutom är det rea på Boss Kuts och än finns det några blommor kvar.
Passa på att köpa Filiona Lucia kittet. Massor med stämplar inför Lucia och Jul för bara 140:- Dessutom har jag släppt Tingtura fritt så de som förr var kit finns nu som lösa ( Ej Luciakittet)
Ha det gott
Kram
Viktoria

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....