måndag 27 oktober 2008

Karlstadmässan 25-26 oktober.

Fredag den 24:e Oktober drog "bussen" till Karlstad för första gången under helgen.
Linda och Henrik erbjöd sig att komma med och hjälpa till. NI ÄR GULD VÄRDA :-)
Packa packa packa packa..glömde det där med att kameran fanns i väskan till Henrik frågade om jag hade en.. Tur att han hade chansen att fota lite..
Här är jag inte såå långt från klar.


Här är min hörna färdig.. I efterhand ångrar jag såååååå mycket att jag promt skulle ha duken mitt på bordet.. Hade jag tänkt hade den passat bättre om den dolt kartongerna jag fick ha under.. Nåja.. Man lär så länge man lever och nästa år (hoppas jag får komma tillbaka :-) så tänker jag ha tyget nedanför så det täcker.. :-)

Visst ser det fint ut :-)
Den orangea halloweenpumpan fylldes med godis. Nästan 2 kg gick det på mässans 2 dagar.

Linda och Henrik och Elsa.. Redo att åka hem..

Lite spionage :-) Hi Hi.. Nä jag bara skämtar.. det var faktiskt halva nöjet att gå runt och kika vad alla hade med sig.. Handlade massor.. Syns längre ner i inlägget :-)

Tyvärr så glömde jag nästan att fota dag 1.. det var så otroligt mycket folk hela tiden så vi hade fullt upp.. Jag hade med mig Caroline och Madde på lördagen.. Madde fick jag tyvärr inte med på bild.. Jo jag har en film också och där skymtar hon förbi :-) Skall ladda upp den snart.
Tackar Madde och Carro som hjälpte mig.. NI ÄR OCKSÅ GULD VÄRDA :-)

Liten rundtur i lokalen. Här står det lite folk runt Bellis. I bakgrunden skymtar Marmils hobby.
Här har vi grannarna tvärs emot, Pappersarken.
Agneta skymtar i grönt och inspirerade i Mazzarins hörna. Till höger hade vi Annas Scrapbooking och rakt fram var det Engströms butik.
Här har vi ena grannen som hade jättefina smycken som man kunde dekorera sina kort med.. Det blev jättefint.
Här är Carro, jag och Elsa. De snygga förklädena som jag gjorde var superbra och praktiska att ha pengar och diverse i. De kommer att hänga med nästa gång me..
Så här kan det se ut när man kommer hem.. Tyvärr har man ingen hjälpreda här hemma. Ja jag har en men eftersom det skall räknas och checkas av så bör jag göra det själv.. Så snart skall väl webshoppen vara under kontroll igen :-)
Mina shoppade saker.
En Inky roller. 2 olika lim, lite guldbling, ett tack´n peel till mina stämplar, 4 böcker att dekorera,, (förmodligen blir det julklappar ), glitterlim, MASSOR med hänglar, stämpeldyna, punchinella och mini rickrack. Det mesta är till mig men Mamma och Linnea skall ha en del också..
Denna mässan är verkligen värd att åka till. Jättefin lokal, bra organiserat och superbra butiker. Alla var bara toppentrevliga och skojjiga. Rekomenderas jättemycket till er alla..
Vi hade toppenskoj och återvänder gärna nästa år såvida vi får plats.
Får va på hugget :-)
Kram
Viktoria som tackar alla nya och gamla kunder som kom och besökte oss i vår monter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså. Där hade jag gärna varit och shoppat loss. Såg jätteroligt ut och fint hade du byggt upp det också. Boka in mig till nästa mässa så är jag din hjälpreda...

Kramis
Linnea

Anonym sa...

Jag hade inte all tid i världen att vara där, men det var hur kul som helst den lilla stund jag var hos er på mässan!
Godiset hjälpte min Axel till med att äta upp. Du får skicka en faktura... :-)

Madde fyller 40 och lottar ut.....