söndag 7 september 2008

Örebroscrappen

var jag på igår lördag. Hade med mig hela bilen med grejer.. Tyckte jag hade mycket.. men så kom jag fram och såg vad Stellas hade med... 27 pappersställ, massor med hyllor och snurrvagnar.. Ja en hel butik.. Mer än vad jag någonsin hade i min fysiska butik ens.. Helt otroligt.. Tänkte att nu får man nog inte sålt något alls.. Men det fick jag.. Gick rätt så bra faktiskt..
Hade ju lite förbeställningar och så hade jag hand om tävlingskittet.. Jag tror att väldigt många tyckte det var ett ganska svårt kit.. Först och främst så var allt i starka färger.. Sedan var själva dekorationerna lite svåra.. Men jag hade fått frågan om jag inte kunde göra lite annorlunda dekorationskit.. Så det gjorde jag..
Man fick brads, 4 olika sorters bandgarn, några skumramar(hade stansat från cuttlebugs funky frame) filtblommor, lite tyll, några runda chipboards från MM, en liten påse med nål samt 4 olika trådar (men är inte säker på hur många som uppfattade att det var en nål i det lilla paketet :-)
2 bitar från Filtbårder med blommor.. Inte så stora bitar men 2 färger, några skumblommor som jag stansade från Cuttlebugs Asterics (tror den heter så) Så det var en blandad kompott men en riktig utmaning.. Så var det någon som köpte kittet bara för att få en massa extra material för en billig peng så blev de nog besvikna för det som var anpassat så det skulle passa till tävlingen..
Dessutom fick man 1 vitt vellum, 4 dubbelsidag mönstrade papper från Ki memories, 1 mönstrat från Doodlebug samt 2 papper från Coredinations.. Alla papper och detaljer gick i turkos, gul, cerise, grön, men på baksidan av vissa papper fanns det även brunt o orange..

Nåja.. Dagen var mycket hektisk och det blev massa bära fram och tillbaka,, packa upp och ner.. Hade jag gjort om det hade jag packat ner mindre grejer och istället nishat mig (eller hur man nu stavar det..)
Får väl se hur det går på mässan i Karlstad i Oktober.. får tänka om upplägget iallafall..
Kramis o ha det gott
Lämna gärna en kommentar eller 2..

Viktoria

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur såg tävlingskittet ut då?
Älskar ju starka färger och blev lite nyfiken där :P
Kram. Daniela (Http://neliz.se)

Madde fyller 40 och lottar ut.....