söndag 21 september 2008

Pysslarnas träff i Luleå

Ja i går var jag och min svägerska Linnea där. Vi kom vid 10 tiden och åkte vid 16.30..
Det var 18 pysslare och 4 butiker.. Kanske lite väl mycket butiker för så få pysslare men jag fick sålt en del saker ändå, och så fick man ju träffa lite potentiella kunder..
Har några bilder men kan inte ladda ur dem när jag är här uppe. Har ingen kabel med mig.. Får se om jag kan låna en.
Det var trevlig, jag och Linnea hade våran lilla pysselstund i ett rum med 3 tjejer från "utanför Råneå". (Jämtön) De var trevliga och var på sin första pysseldag.
Övriga Pysslare pysslar vidare idag.. Men då är det inga butiker på plats.

Har fixat så att allt är OK i webshoppen så det är bara för er att handla på.. Det enda som jag skall föra in när jag kommer hem är småpåsar med blommor.. Har delat upp några av blommorna från Prima så man kan köpa i småpack..
Det får jag fixa när jag kommer hem.. eller om jag får igång mamma och pappas scanner..

Dessutom skall jag lägga ut blommorna från Kristina..
De är superfina och finns bara här på P&S..

Ha det gott så hörs och ses vi snart..
:-)

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....