tisdag 30 september 2008

Pysslarnas träff 20 sept samt lite inspiration ..


Detta var de tjejerna som satt och pysslade i det rummet där jag och min svägerska (Ljus i "page").. Dessa tjejerna var från "utanför Råneå" :-)

Här var det fullt pyssel i det lite större rummet.

Kortet nedanför gjorde jag och Linnea tillsammans till min kusin Linnea som vi skulle gå husesyn hos efter träffen. Linnea målade tjejen och killen och jag gjorde bakgrunden..
Min kusin gillar rosa och fluff så därför gjorde vi det lite fluffigt med tyll (som förövrigt snart finns i butiken i massor av färger)


En Almenacka som jag gjort till min mamma och pappa..
Använt en BIA (Bind it all) maskin.


Ett kort efter en skiss på pysslarnas träff. Vann inte men jag sponsrade utmaningen så det var ju lika bra det :-)


Blomman gjorde jag själv.. Ritade en blomma på Ki memorie papper och så klippte jag ut 2st och lade på varandra.. Rullade upp bladen på en penna så det blev lite mer 3D effekt.

Detta Krya på dig kort gjorde Linnea på träffen till min mamma som var sjuk den dagen.
Hänglars nyaste kit kommer stämplarna från.


Detta kort "till en vän" gjorde jag på träffen..


HOppas ni får lite inspiration från korten.
Ha det gott
Kika på inläggen nedan så kan ni vinna blogg-godis samt vara med på en utmaning...men den går ut IDAG så skynda på...

Kram





1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken läcker kalender!! En sådan måste jag göra!!

Madde fyller 40 och lottar ut.....