onsdag 3 september 2008

Några av månadens IT utmaning

Har fått in 3 st bidrag till IT utmaningen.. De andra visar jag vid ett senare tillfälle.
Här fick man då en tändsticksask och ett litet kit med dekorationer och papper..
Här e tolkningar från Madde, Maria och Kristina


Madde Gjorde en tändsticksask med tillhörande påse att ha asken i.. kanske när man ger bort den..

Maria gjorde också iordning det till en tändsticksask.. Snyggt med några tändstickor på..

Kristina gjorde istället en liten Krumelurpiller ask.. Och satt dit några krumelurpiller..

Alla 3 tolkningar blev toppen tycker jag. Kul att se hur olika man kan tänka med samma material..

Lämna gärna en kommentar.. det e alltid kul för både mig och teamet..

Kram o ha en bra dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt...

Hmm är jag alltid sist att lämna in utmaningarna? Får bli skäprning för min del :) Har haft lite fullt upp på senaste, men lovar att mitt bidrag kommer snart.

Kramis
Linnea

Anonym sa...

Jag gillar iden med att ha tändstickorna som dekoration!!

Karin sa...

men så fina! Riktigt snyggt o ha tänsticker som dekoration! =)

Madde fyller 40 och lottar ut.....