torsdag 10 maj 2012

Nu har vi fått upp ångan igen..

Det får man alltid när nya grejer kommer i händerna, skall ikväll lägga in allt nytt som kom iveckan. Gillar du att baka kommer det några grejer till det me, prövar mig fram lite och mer lär nog dyka upp ;)
Nu på morgonen kastade jag mig över dessa fina papper från Lily Bee design, de heter buttercup precis de som ni ser på bilden, har även använt mig av lite ribbontape som jag chalkat kanterna på. En fin metallros som studenten faktiskt sen kan ta loss och ha som halsband.
Stämpeln är privat men den kommer från magnolia om någon är sugen.






Ha det gott
Hoppas vi ses i Kristinehamn på lördag ;)

Kram
Viktoria

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Linda sa...

Flott kort. Så friske og glade farger :)

Madde fyller 40 och lottar ut.....