måndag 18 juli 2011

Närbild

Hej!

Idag är en regnig dag vilket jag inte alls sörjer. För när det regnar kan man pyssla huur mycket som helst.
Och här kommer morgonens första LO.


Sen veckan före midsommar har vi fått en ny familjemedlem. Vi kallar henne Muffin. Vår underbara lilla mopsfröken.

Nu råkar jag veta att Viktoria också skaffat en liten valp i sommar. Sååå min utmaning till dig Viktoria.... scrappa en LO med din lilla valp på.

Allt material utom akrylfärgen jag stänkt på LOn samt stjärndien kan ni hitta i butiken.

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Vilken snygg LO

Viktoria sa...

självklart skall jag det.. måste bara skriva ut en fin bild på lilleman när jag kommer hem om någon dag :-) sedan skall det göras en LO ...
Supergullig mopps ni har köpt er.. Läcker LO me :-)

Marja sa...

Mm gillar den LOn Söt vovve också!

Madde fyller 40 och lottar ut.....