tisdag 24 april 2012

Canvas

Varför har jag inte gjort detta förr??? Trodde inte jag skulle klara det men ha ha vad fel man kan ha... Detta klarar alla;)


Grundade med turkos och grön färg från Kaiser (i shoppen) använde en vanlig kökssvamp att dra ut med.
Stämplade med några textstämplar lite här och där med vanlig stämpeldyna. Lade på några remsor Washi tape ( i shoppen)


Limmade på de utskrivna bilderna på tavlan med min limblandning (lika delar trälim och vatten)


Doppade mina rosor i limblandningen och strödde på glitter ( i shoppen) lät dem torka och fäste sedan på plats. Dekorerade med stora flakes från Mica( finns i shoppen) dessa fäste jag med glossy ( shoppen)


Använde molnmallarna ( shoppen) med Inka golds ( tyvärr slut men kommer) lite glitter här och där till jag blev nöjd;)

Hoppas ni prövar att göra en egen Canvas denna skall upp i Elsas rum eller kanske i vårat vardagsrum... Vi får väl se...

Kram

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

line sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min.

Du får sende meg noen svenske tekster, så kan jeg se hva jeg får ut av det. Jeg vet jo ikke alle de svenske ordene slik at jeg bare kan oversette de word-art jeg har laget ;)

line sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SusanLotus sa...

Jättefin canvas du gjort!
Ha en fin helg!

Madde fyller 40 och lottar ut.....