onsdag 24 augusti 2011

Snoddburk

Jag har två tjejer, båda med långt hår och jag har köpt otaliga förpackningar med hårsnoddar. Men när man väl ska ha nån är de puts väck.
Därför gjorde jag en burk enbart för ändamålet snoddar,
Det är en IKEA burk som jag valt att satt en midja på . Papper kommer från Alpha soup MME

Satte i öljetter och band ihop det runt burken. Sedan hängde jag lite charms på baksidan. Dessa finns också i shopen.

I mitten av den stora blomman tog jag en stor dekorsten i glas som jag lade en bit spillpapper bakom, Det förstoras så härligt!
Stickersbokstäver,halvpärlor och band från butiken.

Nu hoppas jag att snoddarna hittar rätt!

3 kommentarer:

Mummylade sa...

det var smart! Nu blev jag sugen att göra en sån =)

Marja sa...

Kul att kunna inspirera!

Anne Lise sa...

Det var smart. Her roter vi også alltid bort hårstrikkene :)

Madde fyller 40 och lottar ut.....