måndag 1 augusti 2011

Galet färgglatt :)

Hallåj!

När Viktoria skickade mig paperpaden från Echo Park med Splash-papper så blev jag jätteglad. Echo Park har kommit att bli en av mina absoluta favoriter. En tillverkare som fallit många på läppen och som jag tror kommit för att stanna på marknaden.

Mitt första alster med Splash blev galet färgglatt. Eller vad tycker ni?


Mina små yoghurtmonster :)

Jag började att kladda akrylfärg lite här och där i olika färger. Det ni ser under fotona är vanlig gasbinda som jag målat fast. Sedan har jag stansat ut cirklar och stjärnor i några olika papper från EP Splash 6*6 paperpad. Rubriken är stansad i ett gummiliknande ark, foam. Jättesmart sätt att göra egna thickers :)

Här kommer några detaljbilder.


Stickles runt kanten på stjärnan och några genomskinliga små dew drops.




Här ser ni ytterligare en stjärna och en hel del av mitt kladd med akrylfärg och gasbinda.


Foam är verkligen att rekommendera för er som gillar thickers och har ett stansverktyg av något slag. Jag älskar den här gula färgen. Under pappren har jag även mistat med lite grönt :). Ni har väl inte missat att det finns små mistflaskor för att blanda egen mist i shoppen?

Ha en fortsatt trevlig 1:a dag på augusti månad.

Kram /Maria/Lilla07an

1 kommentar:

Marja sa...

Ohhh sååå läckert!!

Madde fyller 40 och lottar ut.....