onsdag 13 juli 2011

Mission completed

I lördags fick vi DT´s helt ovetandes en utmaning av Viktoria, och som för Marias del får även jag krypa till korset och säga att jag misslyckats...Huvudvände hela huset i jakt på en kapsyl...
Men jag har trots det INTE hamnat i onåd hos Viktoria utan delar här med mig av mitt alster i form av en LO.

Jag använde mig av ett vitt cardstock som jag sprayade med distresser i gult/orange/ rött. Därefter klippte jag ihop några foton från Arvika-Mârten (höstmarknaden)

Jag stansade ut en bård från Nellie Snellen diesen och satte den bakom och "spillet", de små fyrkanterna spred jag ut som ett litet konfetti regn. En bit magic Mesh bakom detta också.
Sedan slaktade jag ett vadderat bubbelplastkuvert som jag färgade in och stämplade på bakgrunden med, och då fick även en bit bubbelplast hänga med där också...
Men som sagt kapsylen...det är ett annat kapitel ...

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....