fredag 11 februari 2011

Jag heter inte Stina!

Jag heter inte Stina! Mitt namn är Kristina....♥



Så börjar uppslaget med tema Listor och här har vi namn!
Mitt namn och att namn är viktigt...namnen i min familj osv....


 Kul att leka loss med olika stickers för att markera orden...Sedan hör jag till dom "modiga" som alltid skriver rakt på ...direkt ur huvudet och aldrig med blyerts,Kan väl inte säga jag gillar min handstil....men det är så här den ser ut!
Bakgrundspapperet är baksidan av BG-nook


Och det slutar med...just nu heter vi alla Selhammer ♥
För det är ju också så att efternamnen ändras...Tidigare hette jag Hansson...♥
Nu ska jag fortsätta på nästa lista....//Kristina

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Jag har kollat runt här och av alla fina LO (inte så många) så gillad ejag den här bäst för tillfället! Kul text - min syster heter nämligen Stina..

Charlotta

Madde fyller 40 och lottar ut.....