söndag 17 oktober 2010

Papper från Tiffany's

Ville göra ett bäbis-kort i lite starkare färger... inte så väldigt pastelligt... och då hittade jag de här härliga pappren från We R Memorykeepers, ur serien Tiffany's. De är dubbelsidiga och ena sidan är indelad i fyra rutor, med fyra olika mönster = perfekt för en kortmakare. Massor med kombinationsmöjligheter!

Blommor och band ur mina egna gömmor.


Kortet är Z-vikt och texten, som är på bosniska, har jag skrivit ut på datorna och monterat på cardstock i samma färger som stämpelmotivet på framsidan.



På insidan finns också flickebarnets namn. "Draga" betyder "kära", har jag fått lära mig ;-)
Önskar er alla en riktigt skööön söndag!

//Cornelia

2 kommentarer:

NHL sa...

Vilket superhärligt kort! Jösses!
Ett riktigt glad-kort :-)

Ina sa...

WOW vilken häftig vikning och kortet är ju jättefint.

KRAM
Carina

Madde fyller 40 och lottar ut.....