söndag 19 september 2010

Julklappar♥

Snart är vi där...julklapps tider!!!
Här har jag pysslat ihop en perfekt liten pressent som passar både tjej och kille,
ung och gammal ♥

Jag plockade isär en vanlig ask från mina tepåsar...Ritade av på ett envärgat papper.Vek ihop asken enligt teasken.

Sedan har jag använt helt nya fina papper som du hittar på mässan!
Dessutom ritade jag en egen luftballong för att förstärka motiven ♥

Moln och luftballong har jag sedan satt fast med 3-d kuddar.

Memorybrickorna har jag monterat på en skrivboks baksida och härligt mönsterpapper!

Valfria fotografier som passar den som ska få memoryt...Klart ♥

Och det som är mest perfekt av allt...Man kan enkelt förklistra med dubbelhäftande tape ( och inte ta bort skyddsremsan) då blir det ett platt paket att skicka med posten!

Som jag gör med det här...som läggs på lådan till Viktorias söta Elsa♥

God Jul ♥

//Kristina

4 kommentarer:

Linda sa...

Vilken söt ask som du har gjort.

Cornelia sa...

Jättefint! God Jul! *S*

Viktoria sa...

Gulle dig :-)

SusanLotus sa...

Den här idén gillar jag verkligen! Spelade alltid memory med min dotter när hon var liten. Kanske vore en kul julklapp? ;)

Madde fyller 40 och lottar ut.....