tisdag 20 april 2010

Boken Om Mig

Svensk Scrapbooking fortsätter med sina utmaningar i Boken Om Mig - BoM. Den här månaden ska man scrappa något om "En dag som förändrade mitt liv". Mitt val av dag var helt självklart *ler* och först tänkte jag en bild av mig och sambon och så ett "almanacksblad" med datumet, men så bläddrade jag bland mina papper, hittade det här från Prima och tänkte om totalt.
Det blev en riktigt enkel LO, helt utan foto och bara tre brads i hörnet som dekoration. Två utsansade hjärtan som slingrar sej om varandra får symbolisera Kärleken. Texten är QK Banana Split och bokstäverna har fått lite glitter på sej. LO-n är i storleken 8"x8".
Om du inte har provat att scrappa om dej själv - gör det! Jag är övertygad om att de här Lo-erna som jag gör en i månaden av kommer att vara till stor glädje om några (många?) år!
//Cornelia

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....