lördag 3 oktober 2009

MissMian säger hej!

Nu är det äntligen oktober och jag få ha "min" månad som gäst-DT! Jag heter Marie men inom scrapvärlden och på nätet känner folk igen mig som MissMian.

Jag hittade scrapbookingen augusti 2007 och jag som så många andra med mig hittade den på grund av att jag ville göra något speciellt med foton på min lilla tjej. Sedna jag beställde mitt första paket så är jag helt fast och kan idag inte tänka mig att vara utan den här underbara hobbyn. Jag gillar att prova olika stilar men återkommer alltid till att scrappa färgglatt eftersom jag blir glad av det!

Jag fick mitt DT-paket igår och jag satte så gott som omedelbart igång att scrappa! Det blev en ganska avskalad LO och för att det lilla fotot inte ska bli för litet så scrappade jag i A4-format.

På den här LOn har jag förutom CS bara använt ett mönstrat papper, både fram och baksida. Pappret är i från Imaginisce och du hittar det här i butiken!
jag blev så glad när jag såg att jag hade fått med foam i mitt DT-paket för då fick jag chans att testa det i min epic. Det gick perfekt!! När jag stansat ut bokstäverna så lade jag på att lager med crackle accent för att få lite effekt. Tyvärr syns det lite dåligt på fotot.
(Jag har lagt till Just the Edge)

4 kommentarer:

Madde sa...

Hej och välkommen! Fin Lo, gillar när det är lite avskalat =)

Cornelia sa...

Jätteläcker LO med papper i precis rätt stil!

Anonym sa...

Hej hej MissMian! Jättefin LO!
Snyggt med cirklar och crackle accent!

Ha en härlig inspiratösmånad!

Nenne sa...

Hallå Marie! Läckert med foam bokstäver - va' smart att lägga på lite gloss på, superfin LO :D

Madde fyller 40 och lottar ut.....