fredag 2 oktober 2009

Hej!

Så! Då var oktober äntligen här och det är dags för mig att säga HEJ!

Jag heter Jenny men är nog mest känd som CreativeNenne eller bara Nenne på nätet. Jag har scrappat sedan februari i år, jag visste om scrapbooking ett tag innan och försökte hålla mig ifrån det för jag visste att jag skulle bli fast - när jag väl började blev det också så! Ganska snart började jag göra kort och det är blir mest kort nu för tiden men några LO's blir det också och något altrat ibland!
Idag kom äntligen mitt paket och jag kastade mig över det och gjorde det här kortet riktigt snabbt, kan till och med varit rekord för mig! turkost är min favoritfärg och jag klipper ofta ut mönster och detaljer från papper så det här representerar mig mycket bra!


Papprena från Kaiser craft och Sassafras lass hittar du här, bling och de små bokstäverna finns också i shoppen!
På återseende!

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Hej på dej och himla välkommen! säger jag, som nu har lämnat över "Fröken-titeln"... Du kommer att få en underbar månad och jag ser fram emot att få se dina alster!

Ha så kul!

Madde sa...

Hej och välkommen till oss! Ska bli kul att se dina alster =)

Anonym sa...

Hej säger jag med!! Kul att få se dina skapelser här! Gillar kortet mycket! Turkos är oxå min favorit.

Ha en härlig inspiratörsmånad!

Mathilde sa...

Passar på att säga GRATTIS här! Verkar ha problem med att kommentera på din blogg.
Kram på dig!!

Madde fyller 40 och lottar ut.....