onsdag 23 september 2009

Hmmm sa jag då....

Förra veckan fick jag en förfrågan om att göra julkort till en på jobbet...

Hmmm sa jag då; ska vi inte klara av halloween ,farsdag och advent först??!

Nej då! sa Susanne,Jag vill vara ute i god tid....!

Hmmm, jo September är förvisso att vara ute i god tid!  MEN så föll det sej ju så att jag hade ny jul stämpel som låg och lockade...♥

KUL hade jag minsann ♥  Kanske inte så dumt att göra lite julkort när lusten faller på-

ÄVEN om det bara är September!


MEN bara för att man ska göra ett julkort behöver man ju inte enbart använda julpapper....Jag valde WeR -Tiffany Ett papper som till vissdel går i rosa/ljus turkos...Och det blev så läckert!!!

Ha en skön Onsdag ♥//Kristina

1 kommentar:

Cornelia sa...

Ja, verkligen jätteläckert!

Och jag har också fått förfrågningar om julkort(!) så jag har stämplat lite motiv idag, som jag tänkte färglägga ikväll. Först blir det en tur i skogen för att plocka lite lingon, för än är det faktiskt bara HÖST! *S*

Madde fyller 40 och lottar ut.....