onsdag 30 september 2009

Happy Birthday!

Det här är ett inlägg som jag helst inte skulle vilja göra... det är den 30:e september och min månad som gästinspiratör är slut. Hur kan den vara det, den har ju alldeles nyss börjat?! *suck* Jag har trivts så bra här!

Mitt sista alster är något i samma stil som mitt första, ser jag nu. Lite strandliv och ganska starka färger, något som jag inte använder så ofta annars, men som jag blivit utmanad till under den här månaden.

Den här Z-vikningen är en av mina favoritvikningar. Den gör "lite mer" av vilket vanligt kort som helst! *S*

Så här ser kortet ut stående.

Och här är det helt utvikt.

Alla mönstrade papper kommer från butiken. Band finner du också där och en hel massa blommor, även om just de här är ur mina egna gömmor. Öljetterna är de där fiffiga, som man inte behöver öljettsättare för att använda. Jag gillar dem verkligen!

Ja hörni... det var allt från mej! Hoppas att vi ses igen! Kram!

1 kommentar:

Madde sa...

Detta måste jag prova! fint kort...det har varit kul att titta på alla dina fina alster =)

Madde fyller 40 och lottar ut.....