måndag 21 september 2009

En LO...

Under "Rensnings"-kategorin i shoppen hade Viktoria lagt ut de här härliga bokstäverna, som jag använt till rubriken. De är från CosmoCricket och riktigt läckra. Tyvärr hittar jag dem inte i shoppen idag, kanske köpte jag de sista? Men där ligger andra bokstäver, från Sassy Swirly. Fina, de också! Mina bokstäver låg dessutom i en alldeles bedårande liten ask, som jag snart kommer att visa här, den också... fast i lite omgjort skick förstås *S*
På bilderna har vi gjort roliga "löständer" av apelsinskalsbitar ;-)
Blommorna har jag stansat ut av apelsinpappret, chalkat kanterna på samt gjort små prickar med en vanlig brun penna. Det orangea pappret i hörnet på bilden är klippt med mönstersax och hålen gjorda med en Fiskars öljettsättare. APELSIN är alltså med cardboard-bokstäverna från butiken och "tänder" är stansat med quickutztången i stilen Snowdays.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se dig göta LOer Cornelia! Den här är riktigt Härlig! Roliga bilder och fina detaljer!

Kram
Anne

Cornelia sa...

Tack Anne!
Jag har gett våra tre bonusbarnbarn varsitt album och så fyller jag på dem med nya Lo-er när de fyller år. Det är enormt uppskattat, både av barnen... och deras föräldrar! *S*

Jag gillar verkligen att göra LO-er också, men visar dem sällan, just för att de är presenter, och då ska de ju vara överraskningar och inget man kan kika på i förväg!

Madde fyller 40 och lottar ut.....