måndag 29 juni 2009

Inte ett foto!


Jag måste ju visa kanske årets läckraste scrappade sida...och inte ens ett foto på!

På senaste resan träffade vi den helt i silver artisten som rör sej i slowmotion....Hon var Så duktig! Men man fick inte fota om man inte betalade...och jag betalar gärna till gatuartister-men inte när det är ett måste...då blir jag aningen sur.!Så vi fotade inte...senare på dagen såg vi henne igen ,då hade hon klivit ner och stog och sminkade sej med sitt silver...+29 grader så det behövdes nog...Det fotot hade jag velat knäppa...

Papperna jag använt är underbara WeR...Hoopla-Bliss & Nonsense-Sily Sally...HELT döööCOOLA  namn dessutom ♥

Ha en underbar dag //Kristina


2 kommentarer:

Morfen sa...

Jag älskar de papprena också, så användbara och så härliga färger! Snyggt upplägg!!

madeleine sa...

Så härlig layot! Kul att scrappa utan foto!

Madde fyller 40 och lottar ut.....