tisdag 19 maj 2009

I skymningen

När jag gör layouter, är det sällan som jag har svårt för att få ihop designen. Det som gör att jag har flertalet ofärdiga layouter liggandes lite överallt här hemma, är att jag måste skriva ner historien kring fotona. Historien behöver inte nödvändigtvis vara det som fotona illustrerar, det kan likagärna vara en känsla eller en händelse från förr. Det är därför som jag ofta har så svårt att skriva. Jag vill att det ska bli rätt. Det är också därför som jag ALLTID skriver på mina layouter. De som inte vet vad som är tanken med mina layouter kan inte heller "förstå" vad det är de ser - om där inte finns text.

Fotona till nedanstående dubbel-LO tillhör förra årets favoriter. Fullt av liv och rörelse och med ett alldeles fantastistk ljus. Två glada barn som såg som små skuttande svampar i sina hjälmar...

Uppslag
Materiallista:
Stjärnor och bokstäver privata (QuicKutz)
Ha en härlig Kristi Flygare//Madde

2 kommentarer:

Viktoria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Viktoria sa...

Läckert.
:-)
KRam
Viktoria

Madde fyller 40 och lottar ut.....