tisdag 27 december 2011

Vill tacka..

alla för ett jätteroligt år. Tack alla som handlat, alla som skrivit kommentarer och till alla er som läser här men kanske inte alltid gör er till känna.
Tack även till mina superfina DT tjejer.
Tyvärr kommer jag bara behålla Madde och mig själv efter det nya året.
Marja och Maria har gjort ett jättebra jobb och jag är dom evigt tacksamma men efter ombyggnationen så kommer jag och Madde fixa DTandet själva, vi har en plan :-)
Ev kommer det lite gästDT´s emellanåt under 2012..

Så Tack Maria och Marja för gott utfört arbete.. Kan lätt rekomendera er båda om någon skulle vilja ha en referens :-)

Tack Madde me såklart som för 141året hängt med mig här på bloggen och på mässor/träffar.

Hoppas att ni hittar ngt ni vill fynda i butiken innan det nya året träder in och om inte så hoppas jag ni hittar något skoj när det nya året kommer.

Här kommer hända saker.. kanske inte exakt den 1 januari men under första delen av det nya året....
Spännande  spännande..
Ha det nu så bra de sista dagarna på 2011 och ha ett gott nytt 2012
Kram
Viktoria


3 kommentarer:

KatarinaR sa...

Låter spännande Viktoria.
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dej och din familj!

Pysselfröken sa...

Det ska bli spännande att se vad ni hittar på under 2012. Gott nytt år!

Marja sa...

Tack själv Viktoria!

Madde fyller 40 och lottar ut.....