måndag 19 december 2011

Julpost

Nu är det mindre än 1 vecka till julafton...hänger ni med?
Har här gjort om en låda till att samla alla fina julkort man får...jag låter de ligga kvar till nästkommande jul just för att veta vem som skickade året innan...de får nämligen julkort igen ;)

Har använt mig av enfärgat cardstock som finns i shoppen. Det mönstrade är från ett utav de smidiga 6x6 blocken...är lite osäker på om just detta finns kvar. Men det finns ju supermånga fina andra block kvar =)
Blommorna är privata...upptäckte att jag inte hade några blad kvar men då kom jag på att jag har ju tusentals ljusmanschetter...klippte sönder en och tog de gröna bladen. Det funkar ju tycker jag, vad tycker ni?
Runt asken har jag bara snurrat papperssnöre...jag gillar ju lite dekos ;)

Nej, nu får jag sätta fart!!!
Pyssla nu på!

Dt-Madde

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....