söndag 6 september 2009

Ett dopminne och till minne av en vän..

En supersöt liten mus i ett nötskal passar väl utmärkt som dopminne. Har använt en av Tina Wenkes stämpelmotiv och gjort denna lilla bild. Den är målad med Promarkers och så har jag glittrat på med lite Glitterlim.. denna skall jag sätta fast på ett kort och så skall det bli ett dopkort till en vän. Kika in i Webshoppen för fler Tina Wenkestämplar. Finns en för nästan alla tillfällen.. Den 4:e Juli hade vi klassåterträff. I vår klass miste vi en klasskamrat när vi precis hade gått ut 7:an. Till minne av henne satte vi in en slant på Barncancerfonden och nu skall jag skicka detta kortet till hennes föräldrar så att de vet att vi hade vår vän Anna i tanken när vi alla träffades.Papper som jag använde till kortet är
Cherries-Cobbler Cherries-Pie Plaid Strawberry-Berry Pink & Strawberry-Blossoms Blommorna kommer från Sorbet Dessutom användes lite Bling- Hot Pink
Bilden är en stämpel från Rachelle Anne Miller som jag målat med Promarkers.. Dekorerat med lite glitterlim.
Ha en härlig söndag.

Kram
Viktoria

3 kommentarer:

Morfen sa...

ÅÅÅH så söta kort! Den där musen som flyter i nötskalet är fantastiskt söt.

Kristina sa...

Underbara! och vad vackert med kortet till minne...♥

Anonym sa...

Härliga kort! Stämplarna är verkligen söta!

Madde fyller 40 och lottar ut.....