onsdag 28 januari 2009

News och O.C.D...♥

Ok...här är jag igen ♥

Vi börjar med detta: O.C.D =Obcessive Cullen Disorder ♥ Och för alla Twilight fans så vet ni ju hur lycklig en 17 åring blir av ett sånt här kort!

Det jag använt är: papper, filt, band, bosscut-die, stickers, knapp

Och ni ser ju vad läckert ♥ LYCKA!♥

Sen har vi ett bokmärke!
Tyckte min bok behövde ett nytt så kanske den blir utläst ♥

Och det jag använt är sprillans nya papper ,stickers ,bosskut-die, glitterlim, enfärgat papper, öljetter...och så ett blad ur en bok...
(Stämpeln är min privata)

Tror ni boken blir utläst nu?
Och som om nu inte detta räckte så har jag lite MEEER att visa ...men det får ni se snart!

Ha en fantastisk kväll!
//Kristina

uppdaterat...av någon anledning går det inte att klicka på bilderna och se dom stärre...laddar upp dom igen så ser vi hur det går!

*håller tummarna*

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....