tisdag 20 januari 2009

Javisst! jag är såå flitig nuförtiden ;-) hihi..Eftersom det är så många i vår omgivning som ska få tillökning nu i vår och att jag fullständigt "frossar" i rosa just nu fick det bli ett "bebis" kort.
Allt föutom stämpeln finns att köpa hos Papper & Sån´t
När jag har skrivit grattis har jag använt mig av Cuttlebugs Wavy Square frames, den minsta storleken av 4, finns att köpa här till det fantastiska priset av 88:-, Tok billigt:-)
Finns även mer Cuttlebug saker till superduperpriser, så skynda in och fynda!

kramisar It-Sandra

1 kommentar:

Viktoria sa...

Nämen nu får jag nog gå in i min webshop och köpa de där wavy squaresen själv.. det blev ju supercoolt. Och Doodlebugs Swiss dot papper är bara såååå fina med sina små vita prickar :-)
Kram
Viktoria
P&S

Madde fyller 40 och lottar ut.....