söndag 25 januari 2009

Enkät om frakt.

Funderat lite på detta med frakt.
Eftersom jag säljer produkter som oftast blir skrymmande så händer det rätt ofta att jag själv får lägga ut ca 24:- när ett paket väger mer än 1 kg.
Just nu har jag ett tillägg på sådanna paket på 12:- men det är ofta väldigt svårt att veta innan man skickat då embalaget också väger. (Jag packar när jag fått betalt ifall att beställningen annuleras..har lärt mig med tiden)
Som det är nu får jag maila i efterhand om det blir extra på 12:-
Det värsta är att jag känner mig så snål men det är trots allt en stor kostnad när det blir många paket där man får betala mycket extra på. Hopps ni har förståelse för det.
Har en enkät här på sidan om. Fyll gärna i den och sedan får ni jättegärna lämna en kommentar här där ni förklarar lite vad ni tycker.
Jag vill att det blir det bästa för oss alla.
Fast frakt leder till att jag ev. får höja lite på vissa priser för att det skall jämna ut sig. Behåller jag fast frakt med tillägg som det är nu kan jag behålla nästan samma låga nivå. Men då skall det kännas ok för er som kunder att ev betala in 12:- extra i efterhand.
Faktisk frakt gör att jag kan hålla priserna på samma låga nivå som nu.

Vore snällt om ni hjälper mig.
Vill ni inte visa vem ni är så är det bara att klicka på anonym.
Ha en härlig söndag. Enkäten ligger ute ca 1 vecka.

Mvh Viktoria

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....